ארבעת המופלאים: תרגילי כושר שישנו אתכם לגמריי

    זכרו – הלב הוא גם שריר, וכשאנו עובדים על הגדלת נפח השרירים, גם נפח שריר הלב גדל, מה שמחזק אותו וממילא משפר את זרימת הדם בגופנו ומקטין משמעותית את הסיכון למחלות לב, רח"ל
    רבקי אוסטרובר 5 Comment on ארבעת המופלאים: תרגילי כושר שישנו אתכם לגמריי

    הקב"ה ברא לנו גוף מופלא שאם נלמד אותו לעומק, נוכל ללמוד תכסיס או שניים איך "לעבוד עליו" ולהפיק מקסימום תועלת במינימום מאמץ • אם נעשה פעילות של העמסת משקל למעשה נגדיל את מסת השרירים שבגופנו • הזעה נעימה

    זכרו – הלב הוא גם שריר, וכשאנו עובדים על הגדלת נפח השרירים, גם נפח שריר הלב גדל, מה שמחזק אותו וממילא משפר את זרימת הדם בגופנו ומקטין משמעותית את הסיכון למחלות לב, רח"ל
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היי אני רבקי ואני רוצה לספר לכם קצת על עצמי, ולהביא לכם טיפים,תכנים וחדשות מעניינות על תזונה, כושר, ומה שבינהם

    אני מאמנת כושר ובריאות שפשוט מוכרחה להיות פעילה, נמרצת ואנרגטית כל יום, ובכל מצב (כן, אני עושה ריצות בגשם ומתאמנת גם כשיש לי שפעת, מיגרנה ושבץ לב).

    אני מאמנת תזונה שחיה תזונה מאוזנת ובריאה (ואל תתבלבלו – זה לא סותר את השוקולד! המתכון המפתיע  והסוד הכמוס בוא יבוא…)

    אני בעלת חגורה שחורה בטקוואנדו, דרגת דאן 1, ואוהבת אומנות לחימה – דבר שמסמל אצלי את הקונספט של גופנפש. (מה, יש מילה כזאת בכלל? מסתבר שכן. ועוד נדבר על זה מלא.)

    היום אני רוצה לכם טיפ ספורטיבי מושלם שיכול לשדרג את החיים שלכם פלאים כמה פשוט ככה קל

    רובנו כבר יודעים שצריך לבצע 150 דקות בשבוע של פעילות אירובית – פעילות שמעלה את דופק הלב ואשר מקורו בחמצן.

    ניתן לחלק את 150 הדקות האלה לכמה מקטעים שאתם רוצים.

    ניתן להפעיל מוזיקה ולרקוד עם הילדים, צאו להליכה מהירה לבד או עם חברים או תצטרפו לחוג אירובי.

    תנסו להתמיד בפעילות מעל 20 דקות ברצף – ואז תתחילי לשרוף גם שומן.

    האם ידעתם שההמלצה היום היא גם להוסיף 120 דקות של פעילות אנאירובית בשבוע?
    מה זה בכלל פעילות אנאירובית? זאת פעילות גופנית שמקורה לא בחמצן, אלא בגליקוגן, והיא פעילות של חיזוק השרירים ע"י העמסת משקל – משקל חיצוני, או משקל גוף.

    הקב"ה ברא לנו גוף מופלא – כל כך מופלא, שאם נלמד אותו לעומק, נוכל ללמוד תכסיס או שניים איך "לעבוד עליו" ולהפיק מקסימום תועלת במינימום מאמץ! אם נעשה פעילות של העמסת משקל (כמו לעבוד עם משקולות או עם התנגדות הגוף), למעשה נגדיל את מסת השרירים שבגופנו.

    שריר מוגדל יותר מצריך יותר אנרגיה, קרי קלוריות. זאת אומרת, שאם נגדיל את השרירים, הגוף שלנו ישרוף קלוריות כדי "להזין" את השרירים, גם כשהוא במצב של מנוחה מוחלטת! נשמע דיל טוב, לא?

    אז תנסו להכניס לסדר היום שלכם כמה כפיפות בטן, שכיבות סמיכה וסקוואטים, רצוי עם משקוליות יד או רצועות גומי להתנגדות, ותרוויחו גם הרזיה מואצת יותר וגם בריאות שלימה יותר.

    זכרו – הלב הוא גם שריר, וכשאנו עובדים על הגדלת נפח השרירים, גם נפח שריר הלב גדל, מה שמחזק אותו וממילא משפר את זרימת הדם בגופנו ומקטין משמעותית את הסיכון למחלות לב, רח"ל.

    אז יאללה, תתחילו כבר היום לחזק שרירים. תנסו 10 חזרות, 2 סטים מכל תרגיל, ותוסיפו עוד בהדרגה. שווה להשקיע כמה גרושים בקניית משקוליות יד (ניתן לקנות בכל חנות ספורט) כדי להפעיל עוד יותר את השרירים – תתחילו במשקוליות של 2 קילו, ולאט לאט תראו שתוכלו להגדיל את משקל ההתנגדות, כי הגוף מסגל לעצמו מהר מאוד את היכולות להעמיס יותר משקל. בהצלחה!

    סקוואט –

    סקוואט 1 סקוואט

    כפיפות בטן –
    ישר:
    כפיפות בטן ישרות 2 כפיפות בטן ישרות 1
    אלכסונים:
    כפיפות בטן אלכסונים 1 כפיפות בטן אלכסונים 2

    שכיבות שמיכה:
    שכיבות שמיכה 2 שכיבות שמיכה 1



    5 תגובות

    מיין תגובות